Monday, November 11, 2013

Penulis KPSL MARDI di Raikan

Penulis -penulis untuk buku KPSL ia itu Penyelengaraan Stesen dan Keselamatan dan Kesihatan Pekerjaan Peringkat MARDI telah berjaya di terbitkan oleh pihak Sumber Manusia MARDI. Untuk menghargai jasa jasa penulis satu majlis makan di Hotel Equatorial Bangi telah diadakan selain honorarium. 
Buku KPSL ini dikira sangat berguna sebagai rujukan kepada staf-staf sokongan terutama Pembantu dan Penolong Pegawai Penyelidik. Berbanding dengan rujukan terdahulu, rujukan yang ada sekarang lebih terfokus dan mudah di fahami. Pihak MARDI telah menggunakan buku ini didalam pengesahan jawatan staf-staf yang berkaitan. 
Selain itu PTJ-PTJ ada juga menerbitkan buku buku seperti Hortikultur, RIC, Ternakan dan sebagai nya. Syabas diucapkan kepada penulis-penulis yang sekian lama menunggu buku mereka untuk di terbitkan.

Gambar penulis seperti dibawah ini.

Berdiri dari  kiri depan En.Hasbullah Mustafa, En.Abd Rahim (Jurutera), Tn Hj Abd Ghani (Pengarah Pengurusan Stesen) Dr. Zainudin Hj. Meon (Pusat Hortikuktur). Berdiri dari belakang kiri En Mohsin (Timblan Pengurus MARDI Muazam), Tn Hj Azami (Bersara),, Tn Hj  Jamaludin salim (Pengarah Pusat Pemindahan Teknologi). En Jalil (TPS MARDI Seberang Perai ) ,  Dr. Omran Hashim (MARDI Seremban) . Berdiri dari belakang kiri ialah En. Ahmad Shafie (MARDI Linggi) dan En Syawal (Pusat PT)
 

No comments:

Post a Comment

0 comments:

Post a Comment